…
Mit kellene változtatni, hogy több hívást kapjunk?
Mennyire könnyen kezelhető és átlátható az oldal?
Nincs-e túl sok adat megadva egy-egy ingatlannál. Eredeti szándékunk az volt, hogy minél több részletes adat legyen fent. De azt tapasztaljuk, több hívást kapunk, ha kevesebb adatot adtunk meg. Lehet, hogy a túl sok adat elriasztja az érdeklődőket? Keresni 2 féle módon lehet: egyszerű és részletes kereséssel. Ez mennyire átlátható annak, aki először jön az oldalra?
Használja-e a részletes keresőt, vagy csak az egyszerűt? Régebbi gépeken lassú lehet a betöltődés a keresés után.
Van egy Kedvencek funkció, ahová elmenthetők a kedvenc ingatlanok. Ezt nem nagyon használják a látogatók, és a Hírlevél feliratkozásra sem kattintanak sokan. Az oldal seo szempontból nem túl jó. Most fog kezdődni az optimalizálása.”
Kedves András!
Így első látásra a weboldalának megjelenése kellemes és átláthatósága is jó. Néhány helyen esetleg érdemes lenne finomítani a színek összeállításánál, mert például a kedvencek menüpontban a „kedvencek” felirat alig észrevehető.
A telefonos érdeklődőket többféle képen ki tudnák szűrni a hívók közül. Legegyszerűbb, ha minden hívás végén pár kérdésben kikérdeznék a hívót és közben erre is rá lehetne kérdezni. A másik, ami most eszembe jut, hogy a weboldalon lévő számot lecserélnék egy újra, amit csak erre használnának.
Az adatok mennyisége nem hiszem, hogy riasztólag hat a látogatókra de megoldást jelentene, ha a bővebb tartalmat elrejtenék addig amíg azt elő nem akarja hívni. Akinek elég a kevesebb adat is boldog lesz és a komolyabb érdeklődők is megkapják a kellő információt.
A részletes keresés teljesen átlátható bár egy két adat kerülhetne hátrébb mint a referencia szám, amire gondolom ritkán keresnek vagy az utca név talán felesleges, mert ennek használata is ritka lehet.
A betöltődés sebességén javítana, ha a képek nem megnyitáskor lenne átméretezve a kisebb méretre, mert ez igen erőforrás igényes főleg sok kép esetén, hanem az adatlap feltöltésekor lennének legenerálva a szükséges méretek és megnyitáskor csak a gyorsító tárból lenne megjelenítve.
A hírlevél feliratkozás és a kedvencek opció is el van rejtve a látogató elöl, ami magyarázhatja miért használják kevesen. Ha felkerülne a feliratkozás a fejlécbe kicsit kiemelve az sokat lendíteni a feliratkozásokon.
Igen, ahogy említette SEO szempontból sok a hiba az oldalon, de gondolom ezek orvosolva lesznek majd ami sokat fog lendíteni az oldal helyezésén.
Üdvözlettel,
Illés Imre